Проблемність як сутнісна характеристика професійного мислення вчителя

Дубасенюк О. А. (2009) Проблемність як сутнісна характеристика професійного мислення вчителя. Неперервна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід, прогноз : матеріали методолог. семінару АПН України. С. 55–58.

[img]
Preview
Текст
Download (278kB) | Preview

Анотація

Аналізується роль педагогічного мислення у професійній діяльності учасників навчально-виховного процесу, що дозволяє дійти висновку про проблемність, яка виступає системотвірною одиницею аналізу педагогічного мислення та найбільшою мірою характеризує зміст професійного мислення вчителя. Подано умови виявлення проблемності у процесі вирішення педагогічної проблемної ситуації.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 22 Трав 2019 06:07
Оновлення: 22 Трав 2019 06:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29427

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу