Проблемність як сутнісна характеристика професійного мислення вчителя

Дубасенюк, О. А. (2009) Проблемність як сутнісна характеристика професійного мислення вчителя. Неперервна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід, прогноз : матеріали методолог. семінару АПН України. pp. 55-58.

[img]
Preview
Text
Download (278kB) | Preview

Abstract

Аналізується роль педагогічного мислення у професійній діяльності учасників навчально-виховного процесу, що дозволяє дійти висновку про проблемність, яка виступає системотвірною одиницею аналізу педагогічного мислення та найбільшою мірою характеризує зміст професійного мислення вчителя. Подано умови виявлення проблемності у процесі вирішення педагогічної проблемної ситуації.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 22 May 2019 06:07
Last Modified: 22 May 2019 06:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29427

Actions (login required)

View Item View Item