Маркетингова діяльність в управлінні закладом позанкільної освіти в умовах інтеграції закладів освіти

Кузьмук К. О. (2019) Маркетингова діяльність в управлінні закладом позанкільної освіти в умовах інтеграції закладів освіти. Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : Матеріали міжнародного форуму управлінської діяльності ( 18 – 19 травня 2019 р. м. Тернопіль).. С. 146–151.

[img]
Preview
Текст
Download (247kB) | Preview

Анотація

Сучасна система освіти України спрямована на виконання соціального замовлення від держави – виростити людину здорову, ерудовану і самостійну, таку, яка була б здатна до осмисленого сприйняття існуючих життєвих процесів у суспільстві і могла б знайти своє місце у лабіринтах сьогодення. Виховання вільної і відповідальної особистості вимагає пошуку нових освітніх ідей і технологій, які враховують складний внутрішній світ кожної дитини і відповідають потребам її розвитку.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 27 Трав 2019 12:53
Оновлення: 27 Трав 2019 12:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29437

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу