Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань

Маслов Ю. В., Баженова І. В. (2009) Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). С. 78–81.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (267kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема навчання іншомовного писемного мовлення у процесі професійно-педагогічної іншомовної підготовки. Пропонується співвіднести та розширити репертуар жанрів письмового тексту, які повинні створювати студенти. Виділені методично цінні жанри, що співвідносяться з рівнями навчання письмовому самовираженню – репродуктивним, евристичним і креативним.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 09 Жовт 2009 11:40
Оновлення: 14 Серп 2015 19:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2950

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу