Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань

Маслов, Ю. В., Баженова, І. В. (2009) Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). pp. 78-81.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (267kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається проблема навчання іншомовного писемного мовлення у процесі професійно-педагогічної іншомовної підготовки. Пропонується співвіднести та розширити репертуар жанрів письмового тексту, які повинні створювати студенти. Виділені методично цінні жанри, що співвідносяться з рівнями навчання письмовому самовираженню – репродуктивним, евристичним і креативним.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 09 Oct 2009 11:40
Last Modified: 14 Aug 2015 19:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2950

Actions (login required)

View Item View Item