Методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту

Марченко Г. В. (2018) Методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту. Українська полоністика (15). С. 139–145. ISSN 2220-4555

[img]
Preview
Текст
Download (255kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Анастасія Торгонська
Дата подачі: 25 Черв 2019 08:53
Оновлення: 25 Черв 2019 09:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29569

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу