Марченко Г. В. (2018) Методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту. Українська полоністика. № 15. С. 139–145. ISSN 2220-4555.
Preview
17.pdf
Завантажити (255kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Користувач: | Анастасія Торгонська |
| Дата подачі: | 25 Черв 2019 11:53 |
| Оновлення: | 25 Черв 2019 12:02 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29569 |
| ДСТУ 8302:2015: | Марченко Г. В. Методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту. Українська полоністика. 2018. № 15. С. 139–145. |


