Застосування принципу когнітивності в процесі підготовки міжкультурних посередників

Пінюта, І. В. (2009) Застосування принципу когнітивності в процесі підготовки міжкультурних посередників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). pp. 138-141.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (254kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена розгляду принципу когнітивності, що використовується в процесі підготовки міжкультурних посередників у мовному ВНЗ. Аналіз особливостей пізнання національно-специфічного в культурах, що вивчаються, дозволив представити модель процесу пізнання іноетнічного культурного явища в навчальних умовах. Приклади вправ, представлені в статті, ілюструють застосування принципу когнітивності на заняттях з курсу "Основи міжкультурної комунікації".

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 21 Oct 2009 11:39
Last Modified: 14 Aug 2015 19:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2972

Actions (login required)

View Item View Item