Підгурська, В. Ю. (2009) Аналіз інноваційних методів формування мовнокомунікативних умінь студентів у процесі вивчення мови та методики її викладання у початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). с. 142-145. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (246kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглядається класифікація інноваційних методів навчання як один із важливих інструментів навчального процесу, що сприяє формуванню мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. Дається стисла лінгвістична характеристика основних найоптимальніших методів навчання, які уможливлюють повноцінну комунікативну спрямованість навчального процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | Л. А. Лупаренко |
Дата внесення: | 21 Жов 2009 11:40 |
Останні зміни: | 08 Лют 2016 22:24 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2973 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |