Характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством

Пойта І. О., Горик-Чубатюк М. О. (2019) Характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством. Економіка. Управління. Інновації (24). С. 74–87. ISSN 2410-3748

[img]
Preview
Текст
Download (412kB) | Preview

Анотація

В статі розглянуто основні аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено основні завдання логістичної системи та її місце в комплексі маркетингу . Обґрунтовано та систематизовано понятійний апарат маркетингової логістики. Визначено порівняльну характеристику елементів концепції «7-Р» (price – product – promotion -р1асе – рeople – рrocess – рhysical еvidence», що стали основою функціонування маркетингової логістики. Зазначено, що максимізувати ефект забезпечення конкурентної переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це зумовлено тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, логістика, комплекс маркетингу,логістичний підхід, транспортнологістичні технології, крос-докінг, маркетингова логістика.
Класифікатор: H Соціальні науки > HG Фінанси
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 18 Жовт 2019 12:10
Оновлення: 18 Жовт 2019 12:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29918

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу