Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до налагодження конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту

Коновальчук, І. М. (2018) Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до налагодження конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту. Scientific letters of academic society of Michal Baludansky, 6 (3). с. 49-53.

[img]
Перегляд
pdf
Download (333kB) | Перегляд

Опис

У статті визначено та проаналізовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту; виділено об’єктивні та суб’єктивні причини недостатнього рівня готовності вчителів до означеного виду діяльності; уточнено сутність поняття "педагогічні умови"; встановлено вплив формування позитивної мотивації на ефективність професійної підготовки студентів до вирішення конфліктів дітей з батьками; представлено мету, завдання та зміст авторського спецкурсу; розкрито потенціал активних та інтерактивних методів навчання у формування готовності майбутніх учителів до надання кваліфікованої допомоги батькам у налагодженні позитивних взаємовідносин з дітьми.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: педагогічні умови, підготовка майбутніх учителів до конструктивної взаємодії, активні методи навчання, інтерактивні методи навчання
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 08 Лист 2019 09:31
Останні зміни: 08 Лист 2019 09:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30029

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу