Творча самостійність вчителя музики як психолого-педагогічна проблема

Новосадова, С. А. (2016) Творча самостійність вчителя музики як психолого-педагогічна проблема. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О.І. (55). с. 142-148.

[img]
Перегляд
Text
Download (153kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізується психолого-педагогічний підхід до проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя музики

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: самостійність, творчість, самовдосконалення, самореалізація, самоосвіта, самонавчання, вчитель музики
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач, що депонує: Nataliya Borisenko
Дата внесення: 08 Лист 2019 11:24
Останні зміни: 08 Лист 2019 11:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30050

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу