Новосадова, С. А. (2016) Творча самостійність вчителя музики як психолого-педагогічна проблема. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О.І. (55). с. 142-148.
|
Text
Download (153kB) | Перегляд |
Опис
У статті аналізується психолого-педагогічний підхід до проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя музики
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | самостійність, творчість, самовдосконалення, самореалізація, самоосвіта, самонавчання, вчитель музики |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач, що депонує: | Nataliya Borisenko |
Дата внесення: | 08 Лист 2019 11:24 |
Останні зміни: | 08 Лист 2019 11:24 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30050 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |