Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Творча самостійність вчителя музики як психолого-педагогічна проблема

Новосадова С. А. (2016) Творча самостійність вчителя музики як психолого-педагогічна проблема. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О.І. (55). С. 142–148.

[thumbnail of ТС_вчителя_музики_як_псих-пед._проблема.pdf]
Preview
Текст
ТС_вчителя_музики_як_псих-пед._проблема.pdf

Завантажити (153kB) | Preview

Анотація

У статті аналізується психолого-педагогічний підхід до проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя музики

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: самостійність, творчість, самовдосконалення, самореалізація, самоосвіта, самонавчання, вчитель музики
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Nataliya Borisenko
Дата подачі: 08 Лист 2019 11:24
Оновлення: 08 Лист 2019 11:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30050

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу