Новосадова С. А. (2016) Творча самостійність вчителя музики як психолого-педагогічна проблема. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О.І.. № 55. С. 142–148.
Preview
ТС_вчителя_музики_як_псих-пед._проблема.pdf
Завантажити (153kB) | Preview
Анотація
У статті аналізується психолого-педагогічний підхід до проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя музики
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | самостійність, творчість, самовдосконалення, самореалізація, самоосвіта, самонавчання, вчитель музики |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Наталія Сергіївна Борисенко |
Дата подачі: | 08 Лист 2019 11:24 |
Оновлення: | 08 Лист 2019 11:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30050 |
ДСТУ 8302:2015: | Новосадова С. А. Творча самостійність вчителя музики як психолого-педагогічна проблема. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О.І.. 2016. № 55. С. 142–148. |