Баженова І. В. (2009) До проблеми розвитку змісту іншомовної освіти на сучасному етапі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). С. 84–87.
Preview
18_44.pdf
Завантажити (261kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається поняття "освіта" в історичному аспекті і визначається його сутність на сучасному етапі, а також поняття "зміст освіти" і обґрунтовується його нестабільний характер. Доводиться необхідність змін у всій системі освіти і, в першу чергу, в її змісті. Розкривається сутність мовної освіти і різні підходи до визначення змісту мовної освіти. Обґрунтовується необхідність теоретичного обґрунтування і розробки якісно нового підходу до розвитку змісту мовної освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2009 10:42 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3013 |