Психолого-педагогічні умови підвищення об'єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів

Лисак Г. О. (2009) Психолого-педагогічні умови підвищення об'єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). С. 88–91.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (251kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено аналіз психолого-педагогічних умов, що сприяють процесові підвищення об’єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. Розглядаються засоби стимулювання механізму самовдосконалення та педагогічної рефлексії в галузі оцінювання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 22 Жовт 2009 10:42
Оновлення: 14 Серп 2015 19:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3014

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу