Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку

Дмитрієва С. М. (2009) Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). С. 172–175.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (254kB) | Preview

Анотація

У статті аналізуються психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку: домінуючий тип ставлення до школярів, рівень ціннісного внеску педагога в операційну, емоційну і мотиваційну сфери діяльності учнівського колективу, стиль педагогічного керівництва, особливості ставлення до діалогічного навчання у початковій школі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 22 Жовт 2009 12:04
Оновлення: 14 Серп 2015 19:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3032

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу