Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку

Дмитрієва, С. М. (2009) Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 172-175.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (254kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізуються психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку: домінуючий тип ставлення до школярів, рівень ціннісного внеску педагога в операційну, емоційну і мотиваційну сфери діяльності учнівського колективу, стиль педагогічного керівництва, особливості ставлення до діалогічного навчання у початковій школі.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 22 Жов 2009 12:04
Останні зміни: 14 Серп 2015 19:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3032

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу