Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку

Дмитрієва, С. М. (2009) Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 172-175.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (254kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку: домінуючий тип ставлення до школярів, рівень ціннісного внеску педагога в операційну, емоційну і мотиваційну сфери діяльності учнівського колективу, стиль педагогічного керівництва, особливості ставлення до діалогічного навчання у початковій школі.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of General, Developmental and Educational Psychology
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 22 Oct 2009 12:04
Last Modified: 14 Aug 2015 19:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3032

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics