Діагностична процедура дослідження страхів дітей дошкільного віку за допомогою методу незакінчених речень

Загурська І. С., Лісогурська А. В. (2019) Діагностична процедура дослідження страхів дітей дошкільного віку за допомогою методу незакінчених речень. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том VII: Ідентичність і свобода в освіті та науці, VI. С. 199–201.

[img]
Preview
Текст
Download (401kB) | Preview

Анотація

Проблема дитячих страхів у наш час є досить актуальною і тому входить в поле зору фахівців у сфері психічного здоров’я. Здебільшого дитячі страхи зумовлені віковими особливостями та мають ситуативний характер. Однак за певних обставин ситуативний страх може набувати більш загрозливої форми та заважати повноцінно функціонувати в суспільстві. Це актуалізує вивчення дитячих страхів з метою розробки розвивально-корекційних програм для їх подолання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: страх, дошкільний вік, дослідження дитячих страхів
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Інна Станіславівна Загурська
Дата подачі: 02 Груд 2019 08:01
Оновлення: 02 Груд 2019 08:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30330

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу