Діагностична процедура дослідження страхів дітей дошкільного віку за допомогою методу незакінчених речень

Загурська, І. С., Лісогурська, А. В. (2019) Діагностична процедура дослідження страхів дітей дошкільного віку за допомогою методу незакінчених речень. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том VII: Ідентичність і свобода в освіті та науці, VI. с. 199-201.

[img]
Перегляд
Text
Download (401kB) | Перегляд

Опис

Проблема дитячих страхів у наш час є досить актуальною і тому входить в поле зору фахівців у сфері психічного здоров’я. Здебільшого дитячі страхи зумовлені віковими особливостями та мають ситуативний характер. Однак за певних обставин ситуативний страх може набувати більш загрозливої форми та заважати повноцінно функціонувати в суспільстві. Це актуалізує вивчення дитячих страхів з метою розробки розвивально-корекційних програм для їх подолання.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: страх, дошкільний вік, дослідження дитячих страхів
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Інна Загурська
Дата внесення: 02 Груд 2019 08:01
Останні зміни: 02 Груд 2019 08:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30330

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу