Діагностична процедура дослідження страхів дітей дошкільного віку за допомогою методу незакінчених речень

Загурська, І. С., Лісогурська, А. В. (2019) Діагностична процедура дослідження страхів дітей дошкільного віку за допомогою методу незакінчених речень. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том VII: Ідентичність і свобода в освіті та науці, VI. pp. 199-201.

[img]
Preview
Text
Download (401kB) | Preview

Abstract

Проблема дитячих страхів у наш час є досить актуальною і тому входить в поле зору фахівців у сфері психічного здоров’я. Здебільшого дитячі страхи зумовлені віковими особливостями та мають ситуативний характер. Однак за певних обставин ситуативний страх може набувати більш загрозливої форми та заважати повноцінно функціонувати в суспільстві. Це актуалізує вивчення дитячих страхів з метою розробки розвивально-корекційних програм для їх подолання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: страх, дошкільний вік, дослідження дитячих страхів
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: доцент Інна Загурська
Date Deposited: 02 Dec 2019 08:01
Last Modified: 02 Dec 2019 08:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30330

Actions (login required)

View Item View Item