Мас-медіа як чинник формування суспільної свідомості: соціально-філософський аналіз

Зайко Л. Я. (2019) Мас-медіа як чинник формування суспільної свідомості: соціально-філософський аналіз. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview
Тип ресурсу: Дисертація або Автореферат (Кандидатська)
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 11 Груд 2019 08:55
Оновлення: 11 Груд 2019 09:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30374

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу