Спірін, О. М. (2000) Модульна система та рейтинговий контроль знань при вивченні основ штучного інтелекту. Нові технології навчання: науково-методичний збірник (28). с. 43-56.
|
Text
Download (219kB) | Перегляд |
Опис
У статті запропоновано підхід до вирішення проблеми профільного і різнорівневого формування знань, умінь та навичок студентів з курсу основ штучного інтелекту. Запропонована модульна система навчання та рейтинговий контроль знань студентів і обгрунтована доцільність їх використання при диференційованому підході до організації навчального процесу. Запропоновано розуміння модульної системи при вивченні основ штучного інтелекту у вузі як технології вузівського навчання, яка охоплює зміст, форми та засоби навчального процесу, форми контролю якості знань і навчальної діяльності студентів, за якою модуль є функціонально завершеною частиною курсу, сукупністю теоретичних та практичних завдань відповідного змісту та структури з розробленою системою навчально-методичного та індивідуально-технологічного забезпечення. Необхідним компонентом вказаного забезпечення є відповідні форми контролю, такі як поточний рейтинговий контроль та підсумковий рейтингово-екзаменаційний контроль. Описано використання та впровадження такої системи у процес вивчення основ інформатики на фізико-математичному факультеті Житомирського педуніверситету при розгляді питань, пов'язаних з основами штучного інтелекту
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | модульна система, рейтинговий контроль, основи штучного інтелекту |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | Олег Спірін |
Дата внесення: | 12 Січ 2020 17:32 |
Останні зміни: | 12 Січ 2020 17:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30457 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |