Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модульна система та рейтинговий контроль знань при вивченні основ штучного інтелекту

Спірін О. М. (2000) Модульна система та рейтинговий контроль знань при вивченні основ штучного інтелекту. Нові технології навчання: науково-методичний збірник (28). С. 43–56.

[thumbnail of REITING.pdf]
Preview
Текст
REITING.pdf

Завантажити (219kB) | Preview

Анотація

У статті запропоновано підхід до вирішення проблеми профільного і різнорівневого формування знань, умінь та навичок студентів з курсу основ штучного інтелекту. Запропонована модульна система навчання та рейтинговий контроль знань студентів і обгрунтована доцільність їх використання при диференційованому підході до організації навчального процесу. Запропоновано розуміння модульної системи при вивченні основ штучного інтелекту у вузі як технології вузівського навчання, яка охоплює зміст, форми та засоби навчального процесу, форми контролю якості знань і навчальної діяльності студентів, за якою модуль є функціонально завершеною частиною курсу, сукупністю теоретичних та практичних завдань відповідного змісту та структури з розробленою системою навчально-методичного та індивідуально-технологічного забезпечення. Необхідним компонентом вказаного забезпечення є відповідні форми контролю, такі як поточний рейтинговий контроль та підсумковий рейтингово-екзаменаційний контроль.
Описано використання та впровадження такої системи у процес вивчення основ інформатики на фізико-математичному факультеті Житомирського педуніверситету при розгляді питань, пов'язаних з основами штучного інтелекту

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: модульна система, рейтинговий контроль, основи штучного інтелекту
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олег Михайлович Спірін
Дата подачі: 12 Січ 2020 17:32
Оновлення: 12 Січ 2020 17:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30457

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу