Спірін, О. М. (2000) Модульна система та рейтинговий контроль знань при вивченні основ штучного інтелекту. Нові технології навчання: науково-методичний збірник (28). pp. 43-56.
|
Text
Download (219kB) | Preview |
Abstract
У статті запропоновано підхід до вирішення проблеми профільного і різнорівневого формування знань, умінь та навичок студентів з курсу основ штучного інтелекту. Запропонована модульна система навчання та рейтинговий контроль знань студентів і обгрунтована доцільність їх використання при диференційованому підході до організації навчального процесу. Запропоновано розуміння модульної системи при вивченні основ штучного інтелекту у вузі як технології вузівського навчання, яка охоплює зміст, форми та засоби навчального процесу, форми контролю якості знань і навчальної діяльності студентів, за якою модуль є функціонально завершеною частиною курсу, сукупністю теоретичних та практичних завдань відповідного змісту та структури з розробленою системою навчально-методичного та індивідуально-технологічного забезпечення. Необхідним компонентом вказаного забезпечення є відповідні форми контролю, такі як поточний рейтинговий контроль та підсумковий рейтингово-екзаменаційний контроль. Описано використання та впровадження такої системи у процес вивчення основ інформатики на фізико-математичному факультеті Житомирського педуніверситету при розгляді питань, пов'язаних з основами штучного інтелекту
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | модульна система, рейтинговий контроль, основи штучного інтелекту |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | Олег Спірін |
Date Deposited: | 12 Jan 2020 17:32 |
Last Modified: | 12 Jan 2020 17:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30457 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |