Підготовка майбутніх учителів у контексті концепції Нової української школи: методичний аспект

Вознюк О. В. (2019) Підготовка майбутніх учителів у контексті концепції Нової української школи: методичний аспект. Методичний експрес: Теорія і практика навчання англійської мови в Новій українській школі: Навчально-методичний посібник для вчителів закладів початкової освіти та студентів педагогічних спеціальностей. С. 51–65.

[img]
Preview
Текст
Download (312kB) | Preview

Анотація

Формування у майбутніх вчителів початкової школи іншомовної комунікативної компетентності передбачає володіння ними відповідною іноземною мовою на достатньо високому професійному рівні, незважаючи на поширену думку, що рівень володіння іноземною мовою у вчителів початкових класів може бути нижчим, ніж у вчителів, які навчають іноземній мові учнів старших класів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 16 Січ 2020 08:39
Оновлення: 16 Січ 2020 08:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30493

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу