Дослідження сучасного стану впровадження інклюзивної парадигми в освітній простір дошкільної і початкової освіти України

Тарнавська, Н. П., Вознюк, О. В. (2019) Дослідження сучасного стану впровадження інклюзивної парадигми в освітній простір дошкільної і початкової освіти України. Нові технології навчання: збірник наукових праць (92). с. 281-286.

[img]
Перегляд
Text
Download (303kB) | Перегляд

Опис

Окреслюються сучасні науково-методичні пошуки щодо створення інклюзивного середовища у сфері дошкільної і початкової освіти, в якому пріоритетним має бути особистісне зростання дітей, в тому числі, дітей з інвалідністю, що передбачає їх успішну адаптацію до соціуму через вирішення складних проблем життєдіяльності, досягнення індивідуальних і суспільних цілей.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: children with special educational needs, inclusive education, communication, interaction of participants in the educational process, need for communication, psychological intimacy, affiliation
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 30 Січ 2020 07:04
Останні зміни: 30 Січ 2020 07:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30623

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу