Тарнавська, Н. П., Вознюк, О. В. (2019) Дослідження сучасного стану впровадження інклюзивної парадигми в освітній простір дошкільної і початкової освіти України. Нові технології навчання: збірник наукових праць (92). с. 281-286.
|
Text
Download (303kB) | Перегляд |
Опис
Окреслюються сучасні науково-методичні пошуки щодо створення інклюзивного середовища у сфері дошкільної і початкової освіти, в якому пріоритетним має бути особистісне зростання дітей, в тому числі, дітей з інвалідністю, що передбачає їх успішну адаптацію до соціуму через вирішення складних проблем життєдіяльності, досягнення індивідуальних і суспільних цілей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | children with special educational needs, inclusive education, communication, interaction of participants in the educational process, need for communication, psychological intimacy, affiliation |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 30 Січ 2020 07:04 |
Останні зміни: | 30 Січ 2020 07:04 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30623 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |