Тарнавська Н. П., Вознюк О. В. (2019) Дослідження сучасного стану впровадження інклюзивної парадигми в освітній простір дошкільної і початкової освіти України. Нові технології навчання: збірник наукових праць (92). С. 281–286.
|
Текст
Download (303kB) | Preview |
Анотація
Окреслюються сучасні науково-методичні пошуки щодо створення інклюзивного середовища у сфері дошкільної і початкової освіти, в якому пріоритетним має бути особистісне зростання дітей, в тому числі, дітей з інвалідністю, що передбачає їх успішну адаптацію до соціуму через вирішення складних проблем життєдіяльності, досягнення індивідуальних і суспільних цілей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | children with special educational needs, inclusive education, communication, interaction of participants in the educational process, need for communication, psychological intimacy, affiliation |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 30 Січ 2020 07:04 |
Оновлення: | 30 Січ 2020 07:04 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30623 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |