Підготовка майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів

Божик, Микола, Огнистий, Андрій, Банах, Володимир (2019) Підготовка майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (8). с. 13-17. ISSN 2071-5285

[img]
Перегляд
Text
Download (394kB) | Перегляд

Опис

Актуальність теми дослідження. Підготовка вчителів на якісно новому рівні є одним із важливих державних пріоритетів. Головну увагу слід зосередити на підготовці нового покоління вчителів, які зуміють забезпечити розвиток культури здоров’я учнів, підвищити рівень власної загальної культури, складовою якої є культура здоров’я; підвищувати рівень професійної кваліфікації та соціального статусу до рівня, що відповідає їхній ролі в суспільстві. Мета дослідження полягає в забезпеченні ефективної підготовки майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи. Методи дослідження: теоретичні – вивчення й аналіз літератури; емпіричні – діагностичні; методи математичної статистики. Результати дослідження. Доведено дієвість змодельованої методики підготовки майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів, що вивчалася на прикладі навчальної дисципліни: «Фізичне виховання». Експериментально перевірено ефективність організаційно-педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи. Ключові висновки. Узагальнення результатів дослідження дає змогу констатувати, що в ЕГ спостерігається позитивна динаміка сформованості всіх компонентів готовності майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи, про що свідчать показники середнього балу (СБ). У студентів КГ цей показник збільшився від 3,28 на вхідному контролі до 3,55 на підсумковому (+0,27), а в ЕГ, студенти яких навчалися за авторською методикою, показник середнього балу збільшився від 3,28 до 4,03 бала (+0,75), що на 0,48 бала більше, ніж в КГ.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійно-педагогічна підготовка, організаційно-педагогічні умови, компоненти, критерії, рівні, модель
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата внесення: 03 Лют 2020 14:02
Останні зміни: 03 Лют 2020 14:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30636

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу