Божик, Микола, Огнистий, Андрій, Банах, Володимир
(2019)
Підготовка майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів.
Фізична культура, спорт та здоров'я нації (8).
с. 13-17.
ISSN 2071-5285
Опис
Актуальність теми дослідження. Підготовка вчителів на якісно новому рівні є одним із важливих державних пріоритетів. Головну увагу слід зосередити на підготовці нового покоління вчителів, які зуміють забезпечити розвиток культури здоров’я учнів, підвищити рівень власної загальної культури, складовою якої є культура здоров’я; підвищувати рівень професійної кваліфікації та соціального статусу до рівня, що відповідає їхній ролі в суспільстві. Мета дослідження полягає в забезпеченні ефективної підготовки майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи. Методи дослідження: теоретичні – вивчення й аналіз літератури; емпіричні – діагностичні; методи математичної статистики. Результати дослідження. Доведено дієвість змодельованої методики підготовки майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів, що вивчалася на прикладі навчальної дисципліни: «Фізичне виховання». Експериментально перевірено ефективність організаційно-педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи.
Ключові висновки. Узагальнення результатів дослідження дає змогу констатувати, що в ЕГ спостерігається позитивна динаміка сформованості всіх компонентів готовності майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи, про що свідчать показники середнього балу (СБ). У студентів КГ цей показник збільшився від 3,28 на вхідному контролі до 3,55 на підсумковому (+0,27), а в ЕГ, студенти яких навчалися за авторською методикою, показник середнього балу збільшився від 3,28 до 4,03 бала (+0,75), що на 0,48 бала більше, ніж в КГ.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |