Роль студентської наукової проблемної групи у підготовці вчителів-мовників, які вивчають англійську мову як спеціалізацію

Шутько, В. В., Могильна, Р. Я., Халимон, І. Й. (2020) Роль студентської наукової проблемної групи у підготовці вчителів-мовників, які вивчають англійську мову як спеціалізацію. Теорія і практика навчання іноземних мов.

[img]
Перегляд
Text
Download (115kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: Olena Zymovets
Дата внесення: 23 Бер 2020 17:38
Останні зміни: 23 Бер 2020 17:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30818

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу