Роль студентської наукової проблемної групи у підготовці вчителів-мовників, які вивчають англійську мову як спеціалізацію

Шутько В. В., Могильна Р. Я., Халимон І. Й. (2020) Роль студентської наукової проблемної групи у підготовці вчителів-мовників, які вивчають англійську мову як спеціалізацію. Теорія і практика навчання іноземних мов.

[img]
Preview
Текст
Download (115kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Olena Zymovets
Дата подачі: 23 Бер 2020 17:38
Оновлення: 23 Бер 2020 17:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30818

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу