Вознюк, О. В. (2020) Наследственность VS воспитание. Проектний звіт. Koob publications, Житомир.
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
Аналізується проблема співвідношення спадковості і виховання, яка була і є предметом дослідження багатьох вчених найрізноманітніших спеціальностей. Розглядаються три способи передачі спадкової інформації (два протилежних і нейтральний), які є наслідком трьох форм матерії – речовини, поля і фізичного вакууму, що, в свою чергу, зумовлює три форми передачі спадкової інформації: речовинну через речові носії (ДНК); польову через польову складову ДНК (яка виявляє феномен так званого «хвильового генома»), а також передачу інформації завдяки так званому епігенетичному спадкуванню, яке передбачає успадкування набутих ознак, обумовлених не мутаціями генів, а зміною їх активності, коли придбані ознаки (фенотипічні зміни) мають місце в результаті індивідуального розвитку (онтогенезу) людини в процесі її соціоприродного існування.
Тип елементу : | Монографія (Проектний звіт) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) R Медицина > R Медицина (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 30 Квіт 2020 11:28 |
Останні зміни: | 30 Квіт 2020 11:28 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31010 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |