Наследственность VS воспитание

Вознюк, О. В. (2020) Наследственность VS воспитание. Проектний звіт. Koob publications, Житомир.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Аналізується проблема співвідношення спадковості і виховання, яка була і є предметом дослідження багатьох вчених найрізноманітніших спеціальностей. Розглядаються три способи передачі спадкової інформації (два протилежних і нейтральний), які є наслідком трьох форм матерії – речовини, поля і фізичного вакууму, що, в свою чергу, зумовлює три форми передачі спадкової інформації: речовинну через речові носії (ДНК); польову через польову складову ДНК (яка виявляє феномен так званого «хвильового генома»), а також передачу інформації завдяки так званому епігенетичному спадкуванню, яке передбачає успадкування набутих ознак, обумовлених не мутаціями генів, а зміною їх активності, коли придбані ознаки (фенотипічні зміни) мають місце в результаті індивідуального розвитку (онтогенезу) людини в процесі її соціоприродного існування.

Тип елементу : Монографія (Проектний звіт)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
R Медицина > R Медицина (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 30 Квіт 2020 11:28
Останні зміни: 30 Квіт 2020 11:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31010

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу