Вознюк, О. В. (2020) Наследственность VS воспитание. Project Report. Koob publications, Житомир.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Аналізується проблема співвідношення спадковості і виховання, яка була і є предметом дослідження багатьох вчених найрізноманітніших спеціальностей. Розглядаються три способи передачі спадкової інформації (два протилежних і нейтральний), які є наслідком трьох форм матерії – речовини, поля і фізичного вакууму, що, в свою чергу, зумовлює три форми передачі спадкової інформації: речовинну через речові носії (ДНК); польову через польову складову ДНК (яка виявляє феномен так званого «хвильового генома»), а також передачу інформації завдяки так званому епігенетичному спадкуванню, яке передбачає успадкування набутих ознак, обумовлених не мутаціями генів, а зміною їх активності, коли придбані ознаки (фенотипічні зміни) мають місце в результаті індивідуального розвитку (онтогенезу) людини в процесі її соціоприродного існування.
Item Type: | Monograph (Project Report) |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) R Medicine > R Medicine (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 30 Apr 2020 11:28 |
Last Modified: | 30 Apr 2020 11:28 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31010 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |