Перспективні напрями підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності

Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2020) Перспективні напрями підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми)., 1. С. 217–222.

[img]
Preview
Текст
Download (212kB) | Preview

Анотація

Сучасна українська освіта характеризується зміною пріоритетів у змісті навчання і виховання. Ці зміни обумовлені новим соціальним запитом і, відповідно, передбачають модернізацію цілей, змісту і результатів навчання, в центрі яких знаходиться особистість, здатна до творчості, мобільна, відповідальна за свою діяльність, мотивована до безперервної освіти і самовдосконалення. Зміна ролі освіти в суспільстві привела до поширення інноваційних процесів у вищій та середній її ланках. Замість соціально пасивної, репродуктивної, керованої традиційними схемами, освіта набуває характеру соціально активної, творчої, спрямованої на розвиток творчої особистості майбутнього фахівця.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 16 Трав 2020 10:54
Оновлення: 16 Трав 2020 10:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31082

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу