Вознюк О. В., Дубасенюк О. А.
(2020)
Перспективні напрями підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності.
Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми)., 1.
С. 217–222.
Анотація
Сучасна українська освіта характеризується зміною пріоритетів у змісті навчання і виховання. Ці зміни обумовлені новим соціальним запитом і, відповідно, передбачають модернізацію цілей, змісту і результатів навчання, в центрі яких знаходиться особистість, здатна до творчості, мобільна, відповідальна за свою діяльність, мотивована до безперервної освіти і самовдосконалення. Зміна ролі освіти в суспільстві привела до поширення інноваційних процесів у вищій та середній її ланках. Замість соціально пасивної, репродуктивної, керованої традиційними схемами, освіта набуває характеру соціально активної, творчої, спрямованої на розвиток творчої особистості майбутнього фахівця.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |