Становлення та розвиток педагогічної риторики у часи Середньовіччя, Відродження та період Нового часу

Гилярська, О. І. (2019) Становлення та розвиток педагогічної риторики у часи Середньовіччя, Відродження та період Нового часу. Андрагогічний вісник (10). с. 53-61.

[img]
Перегляд
Text
Download (289kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено результати історичного досвіду красномовства з погляду педагогічної риторики. Установлено, що формування риторичної компетентності неможливе без осмислення спадщини педагогічної риторики. На основі аналізу праць науковців досліджено становлення та розвиток педагогічної риторики у часи Середньовіччя, Відродження та період Нового часу. Виявлено, що в наведених фактах простежуються закономірності риторичного і розвивального підходів у мовленні педагогів. Встановлено, що в основі принципів вітчизняної педагогічної риторики лежать положення античної класичної риторики, розвинуті на основі власної культури та освіти, і християнські впливи. Визначено перспективи дослідження проблеми розвитку педагогічної риторики.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: асистент І.О. Денисюк
Дата внесення: 08 Черв 2020 14:36
Останні зміни: 08 Черв 2020 14:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31150

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу