Педагогічна підтримка адаптації першокласника до освітнього простору початкової школи

Котенко І. С. (2019) Педагогічна підтримка адаптації першокласника до освітнього простору початкової школи. Андрагогічний вісник (10). С. 125–131.

[img]
Preview
Текст
Download (287kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена проблемі забезпечення педагогічної підтримки адаптації першокласника до освітнього простору початкової школи. У статті розкрито сутність поняття «адаптація» та її три базові аспекти. Визначені вікові характеристики та психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку, особливості шкільної адаптації. Зазначені пріоритетні завдання вчителя у період адаптації дітей до школи, концептуальні моделі розвивального навчання та провідні педагогічні засоби, які сприяють адаптації учнів початкової школи.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Черв 2020 14:36
Оновлення: 08 Черв 2020 14:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31153

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу