Структурно-компонентний аналіз професійної компетентності вчителя музики

Мороз М. О. (2019) Структурно-компонентний аналіз професійної компетентності вчителя музики. Андрагогічний вісник (10). С. 73–86.

[img]
Preview
Текст
Download (369kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування професійної компетентності учителів музики. Проаналізовано наукові підходи українських та зарубіжних учених до структури досліджуваного поняття. Запропоновано авторське трактування професійної компетентності вчителя музики, яке полягає в розумінні означеного явища як системи професійних та особистісних характеристик, що ґрунтується на комплексі теоретичних знань, практичних навичок, досвіді в психолого-педагогічній галузі а також галузі мистецтва, ціннісних орієнтирах особистості, та є показником здатності до творчої інноваційно-педагогічної діяльності на інтегративних та етно-культурологічних засадах. Обґрунтовано компоненти та показники професійної компетентності вчителя музики. З’ясовано, що виокремлення компонентів та визначення показників професійної компетентності учителів музики дозволить визначити дійсний стан сформованості професійної компетентності майбутніх учителів музики а також окреслити шляхи подальшого вдосконалення науково-методичної системи фахової підготовки майбутніх учителів музики в педагогічному коледжі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Черв 2020 14:37
Оновлення: 08 Черв 2020 14:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31156

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу