Проблемні питання компетентістної парадигми

Вознюк О. В. (2020) Проблемні питання компетентістної парадигми. Збірник матеріалів Регіональної науково-практичної інтернет-конференції «Напрямки та сучасні фактори розвитку професійної компетентності педагога суспільно-гуманітарні аспекти (29 травня 2020 року) / Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післ. С. 24–28.

[img]
Preview
Текст
Download (419kB) | Preview

Анотація

Неперервна освіта, до якої належить післядипломна педагогічна освіта, виражає потребу формування універсального багатовекторного спеціаліста, професійна підготовка якого випливає із тенденції сучасної науки до експонентного зростання і поновлення знань і технологій. Якщо на початку ХХ сторіччя загальний обсяг знань, що їх виробляло людство, подвоювався кожні десять років, то нині цей процес займає не більше року. Тому спеціалізовані знання втрачають свою прикладну цінність через достатньо короткий термін часу, що виявляє проблему напіврозпаду компетентностей сучасного фахівця.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 13 Черв 2020 09:11
Оновлення: 13 Черв 2020 09:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31168

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу