Проблемні питання компетентістної парадигми

Вознюк, О. В. (2020) Проблемні питання компетентістної парадигми. Збірник матеріалів Регіональної науково-практичної інтернет-конференції «Напрямки та сучасні фактори розвитку професійної компетентності педагога суспільно-гуманітарні аспекти (29 травня 2020 року) / Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післ. pp. 24-28.

[img]
Preview
Text
Download (419kB) | Preview

Abstract

Неперервна освіта, до якої належить післядипломна педагогічна освіта, виражає потребу формування універсального багатовекторного спеціаліста, професійна підготовка якого випливає із тенденції сучасної науки до експонентного зростання і поновлення знань і технологій. Якщо на початку ХХ сторіччя загальний обсяг знань, що їх виробляло людство, подвоювався кожні десять років, то нині цей процес займає не більше року. Тому спеціалізовані знання втрачають свою прикладну цінність через достатньо короткий термін часу, що виявляє проблему напіврозпаду компетентностей сучасного фахівця.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 13 Jun 2020 09:11
Last Modified: 13 Jun 2020 09:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31168

Actions (login required)

View Item View Item