Інформаційний простір функціонування американської комерційної реклами 20-х років XX століття

Романюк С. К. (2009) Інформаційний простір функціонування американської комерційної реклами 20-х років XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). С. 213–217.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (305kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено аналізу інформаційного простору американського комерційного рекламного дискурсу 20-х років XX століття. Розглянуто експліцитну та імпліцитну його складові, а також робиться висновок про те, яка з цих складових здійснює найбільший вплив на адресата. Досліджено вербальні засоби передачі явного та прихованого змісту, визначаються їх особливості.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 26 Жовт 2009 12:55
Оновлення: 14 Серп 2015 19:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3121

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу