Інформаційний простір функціонування американської комерційної реклами 20-х років XX століття

Романюк, С. К. (2009) Інформаційний простір функціонування американської комерційної реклами 20-х років XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). pp. 213-217.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (305kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено аналізу інформаційного простору американського комерційного рекламного дискурсу 20-х років XX століття. Розглянуто експліцитну та імпліцитну його складові, а також робиться висновок про те, яка з цих складових здійснює найбільший вплив на адресата. Досліджено вербальні засоби передачі явного та прихованого змісту, визначаються їх особливості.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 26 Oct 2009 12:55
Last Modified: 14 Aug 2015 19:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3121

Actions (login required)

View Item View Item