Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2020) Можливості інтегрованого навчання іноземної мови та культури учнів старшої школи філологічного профілю. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія пед.науки: реалії та перспективи.
|
Text
Download (433kB) | Перегляд |
Опис
В статті розглядаються актуальні питання можливостей інтегрованого навчання іноземної мови та культури учнів старшої школи в руслі нової освітньої реформи в Україні. Інтегрований підхід розглядається авторами базовим методичним напрямом, що спрямований на розкриття творчих сил і потенційних можливостей старшокласників, стимулює їхнє бажання та розвиток самоосвіти та самовдосконалення. Автори акцентують увагу на ефективності та перевагах даного підходу в навчанні іноземної мови учнів філологічного профілю; розкривають суть інтегрованого навчання старшокласників філологічного профілю; наводять характерні психологічні та лінгвістичні особливості учнів старшої школи, серед яких великий словниковий та мовленнєвий запас, швидка мовленнєва реакція на прослухане/побачене, інтелектуальна ініціатива, наявність дослідницької компетентності, потреба в творчості та інші. Розглядаючи інтегрований урок одним із нововведень сучасної методики, що розвиває потенціал самих учнів, спонукає до осмислення та знаходження причинно-наслідкових зв’язків, розвитку логічного мислення та комунікативних здібностей, автори конкретизують ряд навчальних цілей для здійснення ефективного інтегрованого навчання старшокласників філологічного профілюю, а саме: значне розширення мовного інвентарю, формування вмінь володіння моделями вербальної та невербальної комунікації. Автори описують та деталізують інтегровані вміння навчання іноземної мови та культури. Стаття містить приклади інтерактивних завдань інтегрованих уроків з англійської мови учнів старшого етапу навчання філологічного профілю на прикладі теми “Arts”. До кожного завдання надаються роз’яснювальні методичні коментарі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтегрований підхід навчання, метапредметна інтеграція, інтегративні уроки, філологічний профіль, інтегровані вміння, навчання мови і культури, старшокласники |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: | лаборант Юлія Харчишина |
Дата внесення: | 23 Черв 2020 12:50 |
Останні зміни: | 23 Черв 2020 12:50 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31212 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |