Українське радіо як соціокультурний бренд: крізь призму менеджменту академічної музики.

Обух Л. В. (2019) Українське радіо як соціокультурний бренд: крізь призму менеджменту академічної музики. Культура України.

[img]
Preview
Текст
Download (255kB) | Preview

Анотація

Культура України : зб. наук. пр. / М-во культури, молоді та спoрту України

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Менеджмент музичного мистецтва,розвиток академічної музики.
Класифікатор: M Музика і книги про музику > ML Музична література
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Nataliya Borisenko
Дата подачі: 07 Жовт 2020 12:03
Оновлення: 07 Жовт 2020 12:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31602

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу