Українське радіо як соціокультурний бренд: крізь призму менеджменту академічної музики.

Обух, Л. В. (2019) Українське радіо як соціокультурний бренд: крізь призму менеджменту академічної музики. Культура України.

[img]
Перегляд
Text
Download (255kB) | Перегляд

Опис

Культура України : зб. наук. пр. / М-во культури, молоді та спoрту України

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Менеджмент музичного мистецтва,розвиток академічної музики.
Теми: M Музика і книги про музику > ML Музична література
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач, що депонує: Nataliya Borisenko
Дата внесення: 07 Жов 2020 12:03
Останні зміни: 07 Жов 2020 12:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31602

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу