Соціально-перцептивні викривлення як основний чинник неефективної професійної діяльності вчителів

Мазяр О. В. (2006) Соціально-перцептивні викривлення як основний чинник неефективної професійної діяльності вчителів. Тези ХХХІ науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету (Житомир, 14-16 березня 2006 року). С. 274–275.

[img]
Preview
Текст
Download (131kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: особистісна проблема, соціально-перцептивні викривлення
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Олег Мазяр
Дата подачі: 08 Лист 2020 12:38
Оновлення: 08 Лист 2020 12:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31731

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу