Мазяр О. В. (2006) Соціально-перцептивні викривлення як основний чинник неефективної професійної діяльності вчителів. Тези ХХХІ науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету (Житомир, 14-16 березня 2006 року). С. 274–275.
Preview
2006_Соціально-перцептивні викривлення як основний чинник неефективної професійної діяльності вчителів.pdf
Завантажити (131kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | особистісна проблема, соціально-перцептивні викривлення |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
| Користувач: | Олег Мазяр |
| Дата подачі: | 08 Лист 2020 14:38 |
| Оновлення: | 08 Лист 2020 14:38 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31731 |
| ДСТУ 8302:2015: | Мазяр О. В. Соціально-перцептивні викривлення як основний чинник неефективної професійної діяльності вчителів. Тези ХХХІ науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету (Житомир, 14-16 березня 2006 року). 2006. С. 274–275. |


