Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціально-перцептивні викривлення як основний чинник неефективної професійної діяльності вчителів

Мазяр О. В. (2006) Соціально-перцептивні викривлення як основний чинник неефективної професійної діяльності вчителів. Тези ХХХІ науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету (Житомир, 14-16 березня 2006 року).. С. 274–275.

[thumbnail of 2006_Соціально-перцептивні викривлення як основний чинник неефективної професійної діяльності вчителів.pdf]
Preview
Текст
2006_Соціально-перцептивні викривлення як основний чинник неефективної професійної діяльності вчителів.pdf

Завантажити (131kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: особистісна проблема, соціально-перцептивні викривлення
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Олег Мазяр
Дата подачі: 08 Лист 2020 12:38
Оновлення: 08 Лист 2020 12:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31731
ДСТУ 8302:2015: Мазяр О. В. Соціально-перцептивні викривлення як основний чинник неефективної професійної діяльності вчителів. Тези ХХХІ науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету (Житомир, 14-16 березня 2006 року). 2006.. С. 274–275.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу