Специфіка формування читацьких інтересів у молодших школярів на уроках літературного читання

Артемій, Л. В. (2020) Специфіка формування читацьких інтересів у молодших школярів на уроках літературного читання. Специфiкa фoрмувaння читaцьких iнтересiв мoлoдших шкoлярiв нa урoкaх лiтерaтурнoгo читaння. pp. 201-204.

[img]
Preview
PDF
Download (311kB) | Preview

Abstract

Читацький інтерес є цінною якістю особистості; він співвідноситься з характером процесу читання, включає в себе працю, практичну та теоретичну діяльність, пізнання і творчість як вищий рівень діяльності. Найбільш активно читацькі інтереси формуються саме в початкових класах. Серед показників розвитку читацького інтересу в молодших школярів можна виділити позитивне ставлення до читацької діяльності; зацікавленість конкретними книгами; захоплення процесом читання.Читацький інтерес є цінною якістю особистості; він співвідноситься з характером процесу читання, включає в себе працю, практичну та теоретичну діяльність, пізнання і творчість як вищий рівень діяльності. Найбільш активно читацькі інтереси формуються саме в початкових класах. Серед показників розвитку читацького інтересу в молодших школярів можна виділити позитивне ставлення до читацької діяльності; зацікавленість конкретними книгами; захоплення процесом читання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Специфіка, формування, читацький інтерес, літературне читання
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: лаб. К.В Сорока
Date Deposited: 26 Nov 2020 10:23
Last Modified: 26 Nov 2020 10:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31812

Actions (login required)

View Item View Item