Соціально-педагогічні фактори гендерного виховання дітей молодшого шкільного віку

Прачук М. М. (2020) Соціально-педагогічні фактори гендерного виховання дітей молодшого шкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 188–191.

[img]
Preview
pdf
Download (287kB) | Preview

Анотація

Наразі головним напрямком у педагогіці є особистісно-орієнтований підхід до кожної дитини, формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості, здатної до самопізнання та самоактуалізації. На це значною мірою впливає освітній простір дитини, що супроводжує її від народження і до кінця життя. Тобто від сім’ї, школи до середовища, яке її оточує і в якому вона розвивається і засвоює досвід.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Соціально-педагогічні, фактори, гендер, виховання, діти
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 27 Лист 2020 07:18
Оновлення: 27 Лист 2020 08:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31831

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу