Соціально-педагогічні фактори гендерного виховання дітей молодшого шкільного віку

Прачук, М. М. (2020) Соціально-педагогічні фактори гендерного виховання дітей молодшого шкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. с. 188-191.

[img]
Перегляд
pdf
Download (287kB) | Перегляд

Опис

Наразі головним напрямком у педагогіці є особистісно-орієнтований підхід до кожної дитини, формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості, здатної до самопізнання та самоактуалізації. На це значною мірою впливає освітній простір дитини, що супроводжує її від народження і до кінця життя. Тобто від сім’ї, школи до середовища, яке її оточує і в якому вона розвивається і засвоює досвід.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Соціально-педагогічні, фактори, гендер, виховання, діти
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 27 Лист 2020 07:18
Останні зміни: 27 Лист 2020 08:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31831

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу