Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка

Дорош, С. (2020) Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 150-153.

[img]
Перегляд
pdf
Download (408kB) | Перегляд

Опис

Мислення починається з проблемної ситуації, для виходу з якої індивід повинен знайти і застосувати нові для себе знання чи дії. Вона включає в себе невідоме, індивідуальну потребу індивіда, його здібності та досвід. Найчастіше індивід вдається до мислення тоді, коли проблемна ситуація перетворюється на задачу – мету, яка дається в певних умовах і якої можна досягти за рахунок останніх.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Розвиток, математика, мислення, вивчення, нумерація, числа, десяток
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 27 Лист 2020 08:05
Останні зміни: 27 Лист 2020 08:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31836

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу