Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка

Дорош С. (2020) Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 150–153.

[img]
Preview
pdf
Download (408kB) | Preview

Анотація

Мислення починається з проблемної ситуації, для виходу з якої індивід повинен знайти і застосувати нові для себе знання чи дії. Вона включає в себе невідоме, індивідуальну потребу індивіда, його здібності та досвід. Найчастіше індивід вдається до мислення тоді, коли проблемна ситуація перетворюється на задачу – мету, яка дається в певних умовах і якої можна досягти за рахунок останніх.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Розвиток, математика, мислення, вивчення, нумерація, числа, десяток
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 27 Лист 2020 08:05
Оновлення: 27 Лист 2020 08:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31836

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу