Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка

Дорош, С. (2020) Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. pp. 150-153.

[img]
Preview
PDF
Download (408kB) | Preview

Abstract

Мислення починається з проблемної ситуації, для виходу з якої індивід повинен знайти і застосувати нові для себе знання чи дії. Вона включає в себе невідоме, індивідуальну потребу індивіда, його здібності та досвід. Найчастіше індивід вдається до мислення тоді, коли проблемна ситуація перетворюється на задачу – мету, яка дається в певних умовах і якої можна досягти за рахунок останніх.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Розвиток, математика, мислення, вивчення, нумерація, числа, десяток
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: лаб. К.В Сорока
Date Deposited: 27 Nov 2020 08:05
Last Modified: 27 Nov 2020 08:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31836

Actions (login required)

View Item View Item