Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом

Жирна, І. С. (2020) Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 49-53.

[img]
Перегляд
pdf
Download (471kB) | Перегляд

Опис

Пізнавальна активність дошкільників розглядається, як “вольова цілеспрямована дія”, а у пізнавальному процесі, активність виявляться у “зацікавленому прийнятті інформації, у бажанні поглибити свої знання, у самостійному пошуку відповідей на питання, що цікавлять, у виявленні елементів творчості, реалізації, в умінні засвоювати спосіб пізнання й застосовувати його на іншому матеріалі”.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Розвиток, пізнавальна, активність, процес, ознайомлення, структура, множини, число
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 27 Лист 2020 08:19
Останні зміни: 27 Лист 2020 08:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31841

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу