Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом

Жирна І. С. (2020) Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 49–53.

[thumbnail of Ы.Жирна.PDF]
Preview
pdf
Ы.Жирна.PDF

Завантажити (471kB) | Preview

Анотація

Пізнавальна активність дошкільників розглядається, як “вольова цілеспрямована дія”, а у пізнавальному процесі, активність виявляться у “зацікавленому прийнятті інформації, у бажанні поглибити свої знання, у самостійному пошуку відповідей на питання, що цікавлять, у виявленні елементів творчості, реалізації, в умінні засвоювати спосіб пізнання й застосовувати його на іншому матеріалі”.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Розвиток, пізнавальна, активність, процес, ознайомлення, структура, множини, число
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 27 Лист 2020 08:19
Оновлення: 27 Лист 2020 08:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31841
ДСТУ 8302:2015: Жирна І. С. Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. 2020.. С. 49–53.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу