Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування риторично-мовленнєвої культури майбутнього вчителя в процесі навчання польської мови

Кучерук О. А., Білявська В. С., Шевцова Л. С. (2020) Формування риторично-мовленнєвої культури майбутнього вчителя в процесі навчання польської мови. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94).

[thumbnail of 222Ритор. польськ. 1 Біляв..pdf]
Preview
Текст
222Ритор. польськ. 1 Біляв..pdf

Завантажити (572kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто теоретичні і практичні питання проблеми формування риторично-мовленнєвої культури студентів-полоністів у процесі навчання польської мови як іноземної. Акцентовано на суті риторично-мовленнєвої культури, на складності процесу її формування, що передбачає врахування етичного, емоційно-інтелектуального, мовного, мовленнєвого, комунікативно-прагматичного, власне риторичного аспектів. Наведено сучасні принципи організації розвивального навчання мови, що становлять основу риторично-мовленнєвої підготовки майбутніх учителів-полоністів, окреслено методи, які забезпечують реалізацію відповідних умов. Наголошено на важливості діяльності студентів з образотворення засобами мови; моделювання комунікативних, зокрема й риторичних, ситуацій та шляхів їх розв’язання; на необхідності дотримання текстоцентризму у створенні культуродоцільного освітнього середовища; технологічності та інноваційності навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 27 Лист 2020 11:07
Оновлення: 27 Лист 2020 11:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31847

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу