Клименюк Ю. М. (2009) Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів. Українська полоністика (6). С. 133–139.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (252kB) | Preview |
Анотація
У статті проаналізовано сучасні підходи до обґрунтування необхідності спеціальної підготовки майбутнього вчителя до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи. Автор на основі вивчення польських, українських, російських досліджень у галузі обдарованості пропонує своє бачення сутності та структури готовності вчителя початкової школи до роботи з обдарованими дітьми.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 399 не знайдено. |
Дата подачі: | 03 Лист 2009 13:06 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:10 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3225 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |