Дидактичний потенціал текстів соціокультурного забарвлення для навчання англійської мови на початковому етапі

Михайлова О. С., Молчанець І. М. (2021) Дидактичний потенціал текстів соціокультурного забарвлення для навчання англійської мови на початковому етапі. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 29–30 січня 2021 року).. С. 125–128.

[img]
Preview
Текст
Download (619kB) | Preview

Анотація

На сучасному етапі вивчення іноземної мови (ІМ) неможливе без використання автентичних (оригінальних) матеріалів, бо вони дають можливість дізнатися про особливості культури та традицій носіїв мови, яка вивчається. Вчителі шукають і застосовують велику кількість різноманітних автентичних матеріалів для ефективного процесу вивчення ІМ.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 23 Лют 2021 19:54
Оновлення: 23 Лют 2021 19:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32326

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу