Дидактичний потенціал текстів соціокультурного забарвлення для навчання англійської мови на початковому етапі

Михайлова, О. С., Молчанець, І. М. (2021) Дидактичний потенціал текстів соціокультурного забарвлення для навчання англійської мови на початковому етапі. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 29–30 січня 2021 року).. с. 125-128.

[img]
Перегляд
Text
Download (619kB) | Перегляд

Опис

На сучасному етапі вивчення іноземної мови (ІМ) неможливе без використання автентичних (оригінальних) матеріалів, бо вони дають можливість дізнатися про особливості культури та традицій носіїв мови, яка вивчається. Вчителі шукають і застосовують велику кількість різноманітних автентичних матеріалів для ефективного процесу вивчення ІМ.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 23 Лют 2021 19:54
Останні зміни: 23 Лют 2021 19:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32326

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу