Михайлова О. С., Молчанець І. М. (2021) Дидактичний потенціал текстів соціокультурного забарвлення для навчання англійської мови на початковому етапі. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 29–30 січня 2021 року).. С. 125–128.
|
Текст
Download (619kB) | Preview |
Анотація
На сучасному етапі вивчення іноземної мови (ІМ) неможливе без використання автентичних (оригінальних) матеріалів, бо вони дають можливість дізнатися про особливості культури та традицій носіїв мови, яка вивчається. Вчителі шукають і застосовують велику кількість різноманітних автентичних матеріалів для ефективного процесу вивчення ІМ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 23 Лют 2021 19:54 |
Оновлення: | 23 Лют 2021 19:58 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32326 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |