Вознюк, О. В. (2021) Концепція ноосферної освіти у першому наближенні. In: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія / За наук. ред. А.П. Самодрина. ПП Щербатих О. В., Київ–Кременчук : ПП Щербатих О. В., с. 120-145. ISBN 978-617-639-291-0
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
Психолого-педагогічна концепція ноосферної освіти базується на двох аспектах, пов'язаних як з резонансними ефектами, що мають просторово-польову, ноосферну природу, так і з завданням з формування самосвідомості людини як вільної самодетермінованої, творчої сутності. Метою життя людини є ноосфера як гармонійний суспільний лад, що реалізується через: принцип "ціле – більше частин", феномен резонансу, особистість як вільну, творчу, гармонійну істоту, механізм певної критичної маси гармонійних особистостей.
Тип елементу : | Розділ книги |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 13 Бер 2021 12:03 |
Останні зміни: | 13 Бер 2021 12:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32355 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |